کاتالوگ چاپی و هوشمند

طراحی کاتالوگ مطابق با برند شما

شرکت‌های کوچک و بزرگ برای جلب رضایت مشتری و معرفی دقیق محصولات و خدمات ناگزیر به استفاده از کاتالوگ‌های حرفه‌ای و دقیق هستند. طراحی کاتالوگ مؤثر و متناسب با اصول تبلیغاتی روز دنیا، از جمله تاثیرگذارترین و قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی محسوب می‌شود‌.

پیش از این تنها کاتالوگ‌های چاپی مطرح بودند. اما با توجه به دیجیتال شدن عرصه‌های مختلف زندگی کاتالوگ‌های هوشمند یا دیجیتال نیز اولویت پیدا کرده‌اند.

شرکت تبلیغاتی تتراس با وجود طراحان حرفه‌‌ای، کاتالوگ و بروشور دلخواه شرکت شما را بر اساس اصول روز بازاریابی و تبلیغات ارائه می‌کند، تا کاتالوگ‌های ارائه شده بهترین نماینده محصولات و خدمات شما باشد. در همین مسیر تیم حرفه‌ای ما در تلاش است جدیدترین و به‌روز‌ترین کاتالوگ‌های هوشمند را متناسب با نیاز مشتریان خود طراحی کند.

در مرحله اول سفارش در قالب چندین طرح برای تصمیم‌گیری راحت مشتری ارائه می‌شود. با وجود مشاوره‌های اصولی و تخصصی تیم حرفه‌ای تتراس در انتخاب ابعاد بروشور، تعیین نوع و روش چاپ، اصلاحات دلخواه مشتری آسان می‌شود. در نهایت نیز نسخه‌ پایانی در کنار پشتیبانی‌ های مورد نیاز ارائه می‌شود. استفاده از عکس‌ های حرفه‌ای، توجه به اصول تبلیغات محتوایی در نوشتن متن (در صورت نیاز مشتری)، انواع کاتالوگ از قبیل کاتالوگ های ژورنالی، صنعتی، تبلیغاتی و آموزشی ارائه می‌شود‌. بر همین اساس شرکت تتراس دو نوع کاتالوگ چاپی و هوشمند را متناسب با نیاز مشتری ارائه می‌کند.

در ادامه سعی می‌کنیم به دو دسته کاتالوگ چاپی و هوشمند اشاره کرده و انواع هریک را برشماریم.

کاتالوگ هوشمند

 نوع دیگری از کاتالوگ‌هــــــا، کاتالــوگ اسمارت است. کاتالوگ اسمارت نسخه‌ای الکترونیکی است که به صورت آنلاین و آفلاین قابل دسترس است. از مزیت‌های کاتالوگ هوشمند یا اسمارت سرعت بالا و سهولت در انتشار محتوا برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان است. کاتالوگ اسمارت نسبت به نسخه چاپی امکان به‌روز‌رسانی راحت‌تری دارد و از جهت اقتصادی به‌صرفه‌ است. نسخه الکترونیک کاربری آسانی دارد و همیشه دردسترس است. طراحی کاتالوگ اسمارت که با وبسایت و وب‌اپلیکیشن‌ها همپوشانی دارد بهتر است که براساس معیارهای دیجیتال مارکتینگ صورت بگیرد.

کاتالوگ هوشمند

انواع کاتالوگ‌های هوشمند

واکنش گرا

PDF Interactive یا واکنش گرا

در کاتالوگ هوشمند مدل پی دی اف به آسانی امکان‌ حرکت از صفحه‌ای به صفحه‌ی دیگر وجود دارد. کاربر با کلیک کردن روی بخش‌های مورد نظر می‌تواند به صفحه‌های مختلف و مطالب و محصولات مرتبط هدایت شود. اما در این نسخه که در حالت آفلاین قابل دسترسی است، امکان قرار گرفتن فیلم و انیمیشن وجود ندارد.

تحت وب

WOC یا تحت وب

در کاتالوگ هوشمند مدل تحت وب کاربر علاوه بر اینکه به صورت تعاملی یا interactive می‌تواند بین صفحات حرکت کرده و مطالب دلخواهش را با کلیک روی بخش‌های طراحی شده مطالعه کند، می‌تواند انیمیشن و فیلم‌های مورد نظر درباره خدمات و محصولات را در کاتالوگ تماشا کند. بهره‌گیری از انواع مولتی‌مدیا از مزایای این مدل محسوب می‌شود. همچنین دسترسی به اینترنت در این مدل الزامی است.

نمونه‌های طراحی کاتالوگ هوشمند

شرکت تتراس در تلاش است با ارائه مشاوره‌های مورد نظر، کسب‌وکار شما را همگام با تغییرات روز دنیا در عرصه تبلیغات و بازاریابی دگرگون کند. شرکت تتراس علاوه بر طراحی انواع کاتالوگ‌های چاپی، مدل‌های مختلف کاتالوگ هوشمند را نیز متناسب با نیاز شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید هر دو مدل کاتالوگ هوشمند یعنی مدل پی دی اف و مدل تحت وب را در صورت دلخواه سفارش بدهید تا متمایز شدن را با تیم تتراس تجربه کنید. در ادامه نمونه‌هایی از کاتالوگ هوشمند مدل تحت وب را می‌بینید. در صورتی که پیش از این صفحات را باز کرده باشید پیامی برای شما نمایش داده می‌شود با این مضمون که آیا مایل هستید کاتالوگ را مجدد تماشا کنید یا اینکه همان بخشی که پیش از این بودید و تغییراتی که اعمال کرده بودید، نمایش پیدا کند. با انتخاب بله یا خیر صفحه برای شما باز خواهد شد.

کاتالوگ چاپی

کاتالوگ چاپی

شرکت‌ها برای معرفی محصولات و یا خدمات خود نیازمند کاتالوگ هستند‌. کاتالوگ چاپی و مکتوب که از انواع رایج در گذشته و امروز محسوب می‌شود از چند نظر ممکن است نسبت به نسخه هوشمند راحت‌تر به نظر بیاید. مواردی از جمله خوانش بهتر و امکان مرور و تورق سریع اطلاعاتِ محصولات و خدمات از جمله مزیت‌های کاتالوگ‌های چاپی محسوب می‌شود. به علاوه در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و جشنواره‌ها گاهی ارائه نسخه چاپی می‌تواند بهتر از نوع هوشمند کارایی داشته باشد‌.

انواع کاتالوگ‌های چاپی

کاتالوگ لتی

Z Fold یا لت دار

کاتالوگ‌ لت‌دار بیشتر از سایر نمونه‌های کاتالوگ‌ چاپی در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها ارائه می‌شود. از آنجه که در این نوع از کاتالوگ‌های چاپی تعداد صفحات محدودتر است و ورق‌های این نمونه از کاتالوگ‌ها که هریک به عنوان یک لت است، به یکدیگر متصل است، از جهت هزینه به‌صرفه‌تر خواهد بود و مشتری آسان‌تر می‌تواند برآورد کلی نسبت به محصولات و خدمات پیدا کند.

کاتالوگ کتابی

کتابی (سیمی، منگنه‌ای و چسبی)

در این نوع کاتالوگ چاپی با توجه به اینکه پرداختن به جزئیات محصولات به صورت دقیق ضروری است، تعداد صفحات بیشتری مورد نیاز است. حدودا اگر تعداد صفحات بیشتر از ۱۵ صفحه باشد کاتالوگ به صورت کتابی منتشر می‌شود. همچنین در این مدل ابعاد کاتالوگ بزرگ‌تر از سایر نمونه‌ها برآورد خواهد شد و به طبع نسبت به سایر نمونه‌های چاپی و هوشمند هزینه بیشتری خواهد داشت.

مشاوره رایگان

به راحتی و تنها با چند کلیک ساده وب‌سایت، اپلیکیشن و هر خدمتی که از ما می خواهید را انتخاب کنید.