زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تبلیغ کاتالوگ در شبکه‌های اجتماعی

کاتالوگ آنلاین، ابزاری منعطف برای جذب مخاطب است که از آن برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. چه افرادی که مدام در حال خرید هستند و چه افرادی که به جرقه‌ای برای الهام‌گرفتن و خرید احتیاج دارند، کاتالوگ قالبی مناسب برای تعامل با آن‌هاست.

وقتی صحبت از تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی به میان می‌آید، دو رویکرد وجود دارد: پولی و ارگانیک! در ادامه چند نمونه از این تبلیغات را برای آشنایی با برندهای پیشرو در جهان و ایده‌گرفتن با هم مرور می‌کنیم.

کمپین‌های پولی تبلیغ کاتالوگ

با اینکه روش‌های مختلفی برای کمپین‌های تبلیغاتی پولی وجود دارد اما تقریبا هدف تمامی آن‌ها یکسان است؛ هدایت ترافیک شبکه‌های اجتماعی به وبسایت و فروش بیشتر!

در این شرایط استفاده از یک کاتالوگ آنلاین، به‌مراتب جذاب‌تر از پیوند به شبکه‌ای از محصولات است. کاتالوگ، این محصولات را در یک بستر نشان می‌دهد و مشتریان ناآشنا را به بررسی بیشتر و گشت‌وگذار ترغیب می‌کند.

تبلیغ کاتالوگ در فیسبوک

Bauhaus Denmark از یک اسلایدر چرخشی برای تبلیغ کاتالوگ خود به‌همراه محصولات تخفیف‌خورده استفاده می‌کند تا توجه مخاطب را به دست آورد.

تبلیغ کاتالوگ فیسبوک

تبلیغ کاتالوگ در اینستاگرام

Aldi Portugal کاتالوگ خود را با تبلیغات پولی اینستاگرام به مخاطبان معرفی کرده است. با چنین تصویر جذابی، توجه بازدیدکننده فوری جلب می‌شود.

تبلیغ کاتالوگ اینستاگرام

پست‌های ارگانیک

پست‌های ارگانیک برای به‌روز نگه‌داشتن دنبال‌کنندگان همیشگی درباره آخرین اخبار و پیشنهادات برند شما، گزینه ایدئالی هستند. گاهی افراد کانال‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی را برای دیدن کاتالوگ دنبال می‌کنند. پس به خاطر داشته باشید که حتما لینکی از آن را در کانال‌های خود منتشر کنید.

پست اینستاگرام

Yves Rocher Italia آخرین کاتالوگ خود را در کانال‌های مختلف برند منتشر می‌کند. این کار باعث می‌شود طرفداران همواره از آخرین تغییرات مطلع و مشتاق تعامل باشند.

تبلیغ پست فیسبوک

پست فیسبوک

Jysk UK کاتالوگ خود را در فیسبوک تبلیغ می‌کند و این کار خریداران را تشویق به خرید فوری از برند می‌کند.

تبلیغ پس اینستاگرام

منبع این مطلب را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.