زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تاثیر فروش کاتالوگ دیجیتال در شبکه های اجتماعی

کاتالوگ‌ هوشمند تتراس در هر طرح و اندازه‌ای قابل طراحی است و چنین فرمت انعطاف‌پذیری با انواع مخاطب تناسب بیشتری دارد.

به همین دلیل است که کاتالوگ‌های هوشمند تتراس ابزار موفقی برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند. چه برای کسانی که به واسطه تخفیف‌ها خرید می‌کنند، و چه برای کسانی که به دنبال یک جرقه الهام‌بخش برای خرید هستند، کاتالوگ شما یک فرمت متمایز است که خریداران را درگیر خود می‌کند.

وقتی صحبت از تبلیغات در عرصه رسانه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، دو رویکرد وجود دارد؛ رویکرد پولی و رویکرد بهره‌گیری از پست‌های رایگان. ما چند نمونه را کنار هم قرار داده‌ایم تا به شما نشان دهیم که فروشنده‌های موفق در سراسر جهان چگونه از تاکتیک‌های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کاتالوگ‌های خود استفاده می‌کنند.

کمپین‌های پولی

در حالی که روش‌های مختلفی برای کمپین های تبلیغاتی پولی وجود دارد، هدف اغلب همان هدایت ترافیک آنلاین به وب سایت شما است.

در این مسیر استفاده از کاتالوگ آنلاین (نمونه کاتالوگ آنلاین) جذاب‌تر از هدایت مخاطب با چند لینک به وبسایت شما است. کاتالوگ دیجیتال محصولات را در یک متن نمایش می‌دهد و مشتریان ناشناس را تشویق می کند تا وبسایت شما را باز کنند.

چند نمونه:

باهاوس دانمارک (Bauhaus Denmark) با استفاده از اسلایدر تصاویر (carousal) در فیس‌بوک خود مخاطب را با استفاده از تصاویر محصولات تخفیف خورده به دریافت کاتالوگ ترغیب می‌کند.

تاثیر فروش کاتالوگ دیجیتال در شبکه های اجتماعی (1)

آلدی (Aldi) در تبلیغات پولی اینستاگرام، تصویر کاتالوگ خود را به صورت واضح و با رنگ‌آمیزی درخشان به نمایش گذاشته که سریع جلب نظر می‌کند.

تاثیر فروش کاتالوگ دیجیتال در شبکه های اجتماعی (1)

پست های رایگان

پست‌های رایگان در بستر شبکه‌های اجتماعی برای به روز نگه داشتن دنبال کنندگان وفادارتان در اخبار و پیشنهادها و محصولات شما ایده آل هستند. برای بسیاری از افراد، ممکن است حضور در کانالِ شما به منظور دسترسی به کاتالوگ باشد. بنابراین، هر زمان که کاتالوگ جدیدی منتشر کردید، حتما لینک آن را در کانال خود به اشتراک بگذارید.

چند نمونه اشتراک گذاری لینک ها در شبکه های اجتماعی

ایو روشه (Yves Rocher Italia) نسخه‌ی اخیر کاتالوگ خود را در کانال خود به اشتراک گذاشته است. این باعث می‌شود که هوادارانش به روز بوده و برای تعامل کردن بیشتر مشتاق باشند.

 تاثیر فروش کاتالوگ دیجیتال در شبکه های اجتماعی (1)

برند JYSK  در فیس‌بوک کاتالوگ خود را منتشر کرده است و با تخفیف‌های در نظر گرفته شده خریداران را به خرید سریع ترغیب می‌کند.

 تاثیر فروش کاتالوگ دیجیتال در شبکه های اجتماعی (1)