زمان مطالعه: ۳ دقیقه

 

با کاتالوگ هوشمند تجربه جذابی برای مشتریان ایجاد کنید

 

صفحه اصلی سایت شما پنجره‌ای است به سمت فروشگاه شما. این جایی است که بسیاری از خریداران سفر خرید خود را در آن آغاز می کنند. با این حال، در اغلب موارد، در صورت نداشتن جذابیت در وبسایت این سفر به پایان می رسد. میانگین نرخ رشد فروشگاه‌های آنلاین حدود ۴۶ درصد است برای کاهش این نرخ، شما باید یک بینش جذاب نسبت به برند و محصولات خود ارائه دهید و یک گام منطقی در مسیر خرید فراهم کنید. با داشتن کاتالوگ آنلاین، یک قدم جلوتر از بقیه هستید. برای شروع کار، ما سه تاکتیک زیر را به شما معرفی می‌کنیم تا با افزایش بهبود تجربه صفحه اصلی کاهش نرخ ریزش مشتریان و افزایش فروش را داشته باشید.

 

 

فرمت کاتالوگ دیجیتال را مطابق با برند خود طراحی کنید.

 

استفاده از آیکون و اشکال مرتبط با محصولاتتان

 

  • تبلیغ در سایر کانال های بازاریابی اصلی

 

نمونه کاتالوگ دیجیتال

 

بنر اولیه سایت و یا کاتالوگ دیجیتال شما اولین تصور را از برند و محصولات شما ایجاد می کند؛ بنابراین، تا جای ممکن باید گیرا و جذاب باشد تا خریداران را جذب و آن ها را متقاعد به ادامه مسیر و خرید کند.

 

با داشتن یک بنر و تصویر اولیه در کاتالوگ هوشمند، خریداران قالب کاتالوگ دیجیتال را تشخیص می دهند و آن بیشتر به کلیک کردن تمایل پیدا می‌کنند. شما با ایجاد یک تجربه بصری و جذاب از کاتالوگ دیجیتال، خریداران را در طول مسیر خرید بیشتر تشویق می‌کنید و آن ها را به ماندن تشویق می‌کنید. هدف ایجاد تجربه بهتر برای کاربران است تا اجبار برای خرید محصولات. تیم طراحی و تبلیغات تتراس در این زمینه بهترین مشاوره را به شما میدهد.

 

آیکون کاتالوگ دیجیتال زیر بنر سایت

 

اگر از بنر خود برای اهداف دیگر استفاده می‌کنید، در نظر داشته باشید که یک آیکون کاتالوگ دیجیتال را درست در زیر آن اضافه کنید. این کار به بازدیدکنندگان اولیه نشان می‌دهد که یک کاتالوگ هوشمند وجود دارد که می‌توانند آن را مرور کنند. سعی کنید از فرمت های ثابت، آشنا و مشخص استفاده کنید تا برای خریداران بازگشتی جذاب باشد زیرا بازدید کننده‌ها دقیقا می‌دانند که به کجا بروند تا کاتالوگ‌های شما را ببینند و با اینکار زمان دسترسی مشتریان به کاتالوگ را کاهش می‌دهید و تجربه بهتری برای کاربران ایجاد می‌کنید.

 

یک صفحه فرود اختصاص داده شده به کاتالوگ های هوشمند شما می‌تواند به بسیاری از تاکتیک‌های بازاریابی شما کمک کند. از تاکتیک‌ها و خبرنامه های پولی گرفته تا رسانه های اجتماعی و صفحات وب سایت. راهنمایی بازدیدکنندگان به انتخاب کاتالوگ های دیجیتال شما برای علاقه‌مندان متعدد جذاب است. با در دسترس بودن طیف وسیعی از کاتالوگ‌های اسمارت، خریدار می‌تواند تصمیم بگیرد که مسیر خرید خود را از کجا آغاز کند.

برای نمونه میتوانید به صفحه فرود کاتالوگ هوشمند تتراس مراجعه نمایید.

 

ماندگاری با کاتالوگ دیجیتال

 

استفاده از کاتالوگ‌ دیجیتال به عنوان یک نقطه تبدیل برای ماندن در ذهن

 

انعطاف‌پذیری کاتالوگ اسمارت به این معنی است که می‌توانید از آن در کنار هر یک از تاکتیک‌های بازاریابی درون صفحه‌ای خود مانند پاپ‌آپ‌ها، توصیه های محصول یا بنرهای تبلیغاتی استفاده کنید.

 

زمانی که شما گام بعدی سفر خریداران خود را در نظر می گیرید، فقط فرض نکنید که آن‌ها می‌دانند در آینده چه کاری باید انجام دهند. در حالی که هدف شما کسب فروش است، خریداران ممکن است قبل از رسیدن به آن مرحله به کمی زمان یا اطلاعات مرور بیشتری نیاز داشته باشند. با استفاده از کاتالوگ دیجیتال خود در دیگر تاکتیک‌های بازاریابی صفحه اصلی، شما همیشه آن قالب مرور قابل اعتماد را برای بازدیدکننده‌ها خواهید داشت.