زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وقتی بخواهید کلیپی بسازید مطمئنا به دوربین، نورپردازی، صدابرداری و بازیگر سپس تدوین ویدئو نیاز دارید. ولی در موشن گرافیک تقریباً فقط تدوین و صدا گذاری دارید و بقیه نقش ها را کامپیوتر ایفا می کند. بنابراین منطقی هست که هزینه موشن گرافیک پایین تر باشد. از طرفی موشن گرافیک بسیار جذابتر می باشد. از کاربردهای موشن گرافیک می توان ساخت تیزر تبلیغاتی، انیمیشن های دو بعدی، معرفی محصول یا خدمات، ایده های تبلیغاتی و برنامه های آموزشی و… را نام برد.

انواع موشن گرافیک

موشن گرافیک

در این نوع موشن گرافیک ها متحرک سازی تصاویر و وکتور انجام می شود و سپس صداگذاری انجام می گیرد. مطمئنا چون صدا دارد جذابیت بیشتری برای مخاطب دارد و انتقال مفاهیم بهتر انجام می شود.

ویدئو موشن

این دسته از موشن گرافیک ها تلفیقی از فیلمبرداری واقعی و گرافیک است و قسمت هایی از فیلم که قابلیت فیلمبرداری واقعی ندارند با گرافیک اجرا می شوند.

استاپ موشن

در این نوع از موشن گرافیک از اشیا واقعی عکاسی می شود، کمی حرکت می دهند و سپس عکس می گیرند سپس این عکس ها را متحرک سازی می کنند.

اینفو موشن

ابتدا اینفوگرافیک رسم می شود و حالا حرکت را به گونه ای وارد اینفوگرافیک می کنیم تا مراحل را نشان دهیم. اینفوگراف‌ها شامل شکل، نقشه، نمودار، جدول و متن هستند.

مشاوره رایگان

به راحتی و تنها با چند کلیک ساده وب‌سایت، اپلیکیشن و هر خدمتی که از ما می خواهید را انتخاب کنید.