زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در دنیایی که همه‌ی کسب‌وکارهای رقیب در کنار ارتقای سطح کیفی، برای جذب هرچه بیشتر مشتری تلاش می‌کنند، توجه به سئو وبسایت یا بهینه‌سازی برای موتور جستجو می‌تواند برگ برنده شما باشد. سئو به مجموعه راهکارهایی اشاره دارد که حول محور طراحی سایت، تعیین اصول کلی در تولید محتوا انجام می‌گیرد تا در نهایت جایگاه سایت در صفحه نتایج گوگل بهتر شده و مخاطب بیشتری را جذب کند.
تیم تخصصی تتراس در کنار طراحی سایت متناسب با کدنویسی استاندارد و سرعت و سادگی در استفاده از سایت در مرحله اول به سایر بخش‌های مورد نیاز برای سئو سایت نیز مسلط است. این تیم تمامی استراتژی‌های مورد نیاز برای بازاریابی محتوایی و شناسایی کلمات کلیدی، طبقه‌بندی درست، اهمیت لینک‌های داخلی در بین صفحات، ضرورت لینک‌های خارجی از سایت‌های دیگر، تولید محتوای ارزشمند را به درستی متناسب با کسب‌وکار شما آموزش داده و ارزیابی می‌کند.

مراحل سئو وب سایت

سئو خارجی

سئو خارجی (off page Seo)

سئو خارجی سایت مربوط به تمامی فعالیت‌هایی می‌شود که خارج از حوزه محتوا و تکنیک‌هایی درونی سایت شماست و به اصطلاح در پشت صحنه قرار می‌گیرد. برای نمونه می‌توان به ایجاد لینک‌های خارجی از سایت‌های دیگر و ارجاع به محتوا و خدمات سایت شما از وبسایت‌های مطرح که خود سئوی بالایی دارند، اشاره کرد. همچنین ساخت برند، بازاریابی محتوایی، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، انتشار رپرتاژ و غیره در این بخش قرار می‌گیرد.

سئو داخلی

سئو داخلی (on page Seo)

سئو داخلی سایت به مجموعه فعالیت‌های مربوط به انتشار محتواهای سئو شده، توجه به تیترها، توجه به بخش توصیفات و برچسب‌های انتخاب شده، انتشار مقالات در سایت و خلاصه تمامی استراتژی‌هایی گفته می‌شود که محدود به فضای داخلی سایت شما هستند. همچنین توجه به کلمات کلیدی، آنالیز و همگام پیش رفتن با وب سایت‌های رقیب، پرورش لینک‌های داخلی در این بخش مورد توجه قرار می‌گیرند.

سئو فنی

سئو فنی (Technical Seo)

سئو تکنیکال و یا سئو فنی سایت همانطور که از نامش مشخص است به بخش‌های تکنیکی پورتال مربوط می‌شود. ایندکس شدن راحت صفحات و داشتن قالب استاندارد و مناسب، اجرا شدن آسان و سریع صفحات از جمله روش‌های سئو فنی محسوب می‌شود. یکی از معیارهای گوگل برای قرار دادن سایت شما در رتبه‌های اول داشتن ساختار فنی درست است.

هریک از رقبای شما، هر روز بیشتر برای کسب رتبه‌های اول گوگل تلاش می‌کنند. بهبود سئو، فرآیندی تدریجی و بی‌وقفه است. برای رقابت با تارنماها لازم است سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال را در کنار یکدیگر به صورت تخصصی دنبال کنید. با لینک سازی درست، خرید بک لینک، رپورتاژ آگهی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و بهبود ساختار فنی وبسایت شما از جمله مواردی است که برای بهبود سئو مورد نیاز است. شرکت تتراس تمامی این موارد را به صورت حرفه‌ای برای شما انجام خواهد داد.

مشاوره رایگان

به راحتی و تنها با چند کلیک ساده وب‌سایت، اپلیکیشن و هر خدمتی که از ما می خواهید را انتخاب کنید.