جستجو در سایت
جستجو در سایت
خدمات برندینگ
طراحی اپ و وب اپ
طراحی ظاهر و رابط کاربری
طراحی لوگو
طراحی موشن گرافیک
طراحی ست اداری
طراحی کاتالوگ
طراحی تقویم
طراحی بسته‌بندی
عکاسی تبلیغاتی
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

طراحی ست اداری

خانه » طراحی و تبلیغات » طراحی ست اداری

راهنمای مطالعه
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

طراحی ست اداری

طراحی خلاقانه  و بروز

طراحی ست اداری شامل کارت ویزیت، کارت پرسنلی، سربرگ‌های A4، پاکت‌ نامه، فاکتور، برگه یادداشت و غیره است. به عبارت دیگر تمامی ملزومات چاپی یک شرکت در این دسته قرار می‌گیرند. همخوانی در رنگ، ابعاد، لوگو و خلاصه در تمامی اِلِمان‌های موجود در این ملزومات چاپی ضمن اینکه باعث شکل گرفتن انضباط سازمانی خواهد شد در نهایت نیز منجر به شکل گرفتن تأثیر مثبتی بر مشتری می‌شود. وجود یک ست اداری زیبا می‌تواند در برندینگ دلخواه شما نیز مؤثر واقع شود.

مزایای طراحی ست اداری

هویت یکپارچه بصری که طراحی ست اوراق اداری یکی از اجزای مهم آن است، بحثی مهم در برندینگ یک مجموعه است. علاوه بر آن که طراحی سربرگ یا حتی سایر اقلام ست اداری بصورت یکپارچه، پرستیژ کاری یک مجموعه را بالا برده و هویت یکپارچه آنرا نشان می‌دهد، در بحث دانش برند نیز می‌تواند به آن مجموعه یاری رساند. دانش برند به تمامی اطلاعات و یافته های یک مخاطب در ارتباط با یک برند گفته می شود که در ذهن او باقی می ماند. بدین ترتیب این همخوانی بصری حس خوبی را به مخاطبانتان القا می‌کند.

تصور کنید یکی از مشتریان‌تان از ابتدا که وارد مجموعه شما می‌شود تا اوراق قرارداد و خروج از آنجا با یک هویت یک پارچه مواجه است به صورتی که همه چیز باهم همخوانی دارند. به طبع حس بهتری را از همکاری با شما خواهد گرفت. این مانند شخصی است که هنگام سوار شدن داخل یک ماشین لوکس انتظار دارد تمام اجزای داخلی آن با یک هماهنگی جذاب طراحی شده باشند.

 طراحی کارت ویزیت

‌کارت ویزیت هم عناصر تشکیل دهنده یک ست اداری می‌باشد، معمولا بیزنس کارت‌ها در ابعاد و سایز استاندارد بصورت ۵.۵ * ۴.۸ و ۸.۹ * ۵.۸ می باشند، که رعایت نکاتی در زمینه ترکیب و عنوان‌بندی مناسب، هارمونی رنگ‌ها ، سایز فونت، رعایت فاصله‌های قبل و بعد از برش می‌تواند در زیبایی آن تاثیر گذار باشد. و چاپ آن به دو صورت عمومی و اختصاصی قابل انجام است که بنا به حساسیت مشتری قابل اجرا در ابعاد و برش‌های خاص، نقره و برجسته قابل انجام می‌باشد، جنس مورد استفاده عموما گلاسه مات یا براق ، کتان آلمان ، هلند، مقوایی کارتی، کهلر ، فابریانو با روکش سلفون یا لمینیت می‌باشد.

 طراحی سربرگ

یک از عناصر اصلی تشکیل دهنده یک طراحی حرفه‌ای ست‌اداری، سربرگ آن می‌باشد . سایز استاندارد سربرگ ۲۱*۲۹.۷ و ۲۱*۱۴.۸ می باشد، در طراحی سربرگ باید بر اساس استاندارد های کاغذ پیش و پس از برش باشد، تعیین فونت با اندازه مناسب، سادگی و رعایت فاصله‌ها، ترکیب بندی لوگو و آرم و هارمونی رنگ‌ها از اصول طراحی می‌باشد و همچنین در زمینه چاپ: چاپ همزمان ۵ رنگ و رنگ ساختگی طلایی و نقره ای طبق سلیقه مشتری‌، خدمات ویژه: لوگو برجسته و طلاکوب و برش لبه گرد در انواع کاغذ های فانتزی، کاغذ های تحریر و کتان از قابلیت‌های مجموعه شبکه چاپ می‌باشد.

 طراحی پاکت نامه

طراحی و چاپ پاکت یک دیگر از عناصر مهم و تاثیر گذار یک ست اداری موفق می‌باشد، معمولا پاکت نامه به اصطلاح ملخی در ابعاد ۲۲*۱۱ و پاکت A4 در سایز ۲۳ *۳۲.۵ ،پاکت A5 در سایز ۲۳ * ۱۶ می‌باشند، در طراحی پاکت بجز ابعاد ذکر شده می‌تواند از ابعاد‌های دلخواه و طرح خاص و خلاقانه بر اساس نیاز مشتری استفاده نمود و در زمینه چاپ، چاپ در داخل و خارج پاکت ۵ رنگ همزمان، ساخت قالب سفارشی، دایکات لبه گرد، چسب درب پاکت، با کاغذ های تحریر، گلاسه، کتان‌، فانتزی طرح دار و همچنین مقوایی کارتی‌، مقوای کهلر‌، فابریانو قابل اجرا در مجموعه شبکه چاپ می‌باشد.

نمونه‌های طراحی ست اداری

کاتالوگ یک راهنمای جامع برای محصولات و خدمات است که تمامی گزینه‌های موجود را به شکلی سازمان‌دهی شده به مشتری نشان می‌دهد.

 

مشاوره رایگان

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۸۱۱۰۲۳

آخرین اخبار و مقالات