اخبار و مقالات
آگاهی از تکنولوژی، انتخاب هوشمندانه
مقایسه کاتالوگ آنلاین، کاتالوگ PDF و کاتالوگ چاپی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه تمامی کسبوکارها، چه کوچک و چه بزرگ، برای ارائه محصولات و خدمات خود به مخاطبان و جلبنظر آنها برای خرید، از پلتفرمها و ابزارهای مختلفی استفاده میکنند. اینکه چه نوع کاتالوگی برای کسبوکار شما مناسب است را باید با توجه به نیاز برند و رفتار و ذائقه مخاطب و مشتری خود مشخص کنید.
مقایسه کاتالوگ دیجیتال با سایت
زمان مطالعه: ۵ دقیقه استفاده از وبسایت یا انواع کاتالوگ دیجیتال به اعتبار شما در میان رقبا میافزاید. در کاتالوگ دیجیتال، جنبه ارائه محصولات و خدمات برند و بازاریابی بیشتر مطرح است و در وبسایت، فروش مستقیم و خرید راحت مشتری پررنگتر است. مهم این است که با روند روز همگام بوده و نیاز برند و مخاطبهایتان را بهخوبی بشناسید.
کاتالوگ چاپی در برابر کاتالوگ دیجیتال
زمان مطالعه: ۴ دقیقه بسیاری از شرکتها رویکرد استفاده دوگانه را انتخاب کردهاند؛ یعنی استفاده همزمان از کاتالوگ چاپی و کاتالوگ دیجیتال. کار با هر دوی این ابزارها، مزایای بیشتری در مقایسه با بهکارگیری یک نوع کاتالوگ دارد. چون هر کاتالوگ مخاطب خاص خود را داشته که آن را کاربردیتر میکند.
نقش ۲۱ متخصص در تبلیغات بازاریابی
زمان مطالعه: ۷ دقیقه تبلیغات یکی از راههایی است که برندها با آن محصولات، خدمات و ایدههای خود را بازاریابی میکنند. در اجرای یک کمپین تبلیغات کارآمد، متخصصهای بسیاری نقش دارند.
راهنمای کامل طراحی کاتالوگ
زمان مطالعه: ۵ دقیقه کاتالوگ یک محصول طراحیشده بصری است که محصولات و خدمات شما را به مخاطبان یا مشتریان بالقوه نشان میدهد. شما بهعنوان صاحب یک کسبوکار باید آن را با بالاترین استانداردها و جزئیاتی از محصولات و خدماتی که به مشتریان ارائه میدهید، طراحی کنید.
۹ ابزار کاربردی برای ساخت کاتالوگ دیجیتال
زمان مطالعه: ۵ دقیقه دنیای تجارت الکترونیک همه را به استفاده از ابزارهای دیجیتال سوق داده است؛ یکی از این ابزارها، نرم افزار کاتالوگ ساز است که با آن، هر برندی میتواند کاتالوگ دیجیتال منحصربهفرد خود را داشته باشد.