جستجو در سایت
جستجو در سایت
خدمات برندینگ
طراحی اپ و وب اپ
طراحی ظاهر و رابط کاربری
طراحی لوگو
طراحی موشن گرافیک
طراحی ست اداری
طراحی کاتالوگ
طراحی تقویم
طراحی بسته‌بندی
عکاسی تبلیغاتی
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

سیاست مرجوعی و عودت

انتخابی هوشمندانه برای کسب و کار موفق

تتراس، همواره در تلاش است که در راستای ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن به مشتریان گرامی، محیطی امن و کاملا خصوصی و قابل اعتماد، فراهم نماید. در صورت تمایل به دریافت مشاوره در خصوص محصولات تتراس، می‌توانید با ما تماس بگیرید. فروش: ۰۲۱۸۸۸۱۱۰۲۳ – پشتیبانی: ۰۲۱۸۸۷۴۵۴۷۴

فرآیند خرید در تتراس

با توجه به اینکه کلیه فرآیندهای مربوط به فروش محصولات نرم‌افزاری در شرکت سینا پردازش، براساس قوانین تجارت الکترونیک و بر اساس صدور فاکتورهای رسمی و همراه با کسر مالیات بر ارزش افزوده انجام می‌شود، تکمیل کامل اطلاعات فرم ثبت‌نام، الزامی بوده و ثبت این اطلاعات برای کامل شدن فرآیند خرید، ضروری است. شایان ذکر است اطلاعات مشتریان در این بخش بصورت کاملا محرمانه نگهداری شده و در اختیار شخص ثالثی قرار نخواهد گرفت.

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در مشخصات کاربر اصلی نرم‌افزار، مدیران محترم، می‌توانند با ثبت درخواست رسمی، نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت شده، اقدام نمایند. اطلاعات فوق بر روی سرورهای داخلی شرکت ذخیره شده و امنیت بسیار بالایی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

جهت دریافت خدمات و خرید محصولات تترسا، کارشناسان فروش ما با شما در ارتباط هستند و می‌توانید قبل از خرید پیش فاکتور نیز دریافت کنید.

مشاوره خرید

پس از تکمیل فرم و ثبت اطلاعات به طور کامل توسط متقاضی، مشاوران فروش سیناپردازش، در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و با توجه به نیاز شما، محصول مناسب برای کار شما را به طور کامل معرفی کرده و در صورت تمایل، ارسال می‌نمایند.

دمو محصولات

لازم به ذکر است قبل از نهایی شدن فرآیند خرید، دموی نرم‌افزار به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا کارایی آن به صورت تجربی، مورد ارزیابی شما عزیزان قرار گیرد. پس از این مرحله، در صورت تمایل، کاتالوگ محصولات به همراه پیش فاکتور، از طریق کلیه اپلیکیشن‌های قابل دسترسی برای شما، ارسال می‌گردد. در صورت رضایت از عملکرد دموی نرم‌افزار، فرآیند خرید انجام شده و واریز هزینه از طریق کارت به کارت، شماره حساب و شماره شبا و یا خرید از سایت قابل انجام خواهد بود.

فرایند نصب و راه اندازی پس از خرید

فرایند نصب و راه اندازی هر محصول با توجه به نوع آن قبل از خرید مشخص می‌شود. در رابطه با اپلیکیشن ها نیز پس از خرید اپلیکیشن مورد نظر فعال می‌گردد.

آموزش محصولات

در صورت نیاز به آموزش می‌توانید با همکاران آموزش ما در ارتباط باشید یا از فیلم های آموزشی تهیه شده استفاده نمایید.

بدلیل ثبت محصول خریداری شده در سامانه مودیان پس از خرید، امکان مرجوع کردن محصول مد نظر وجود ندارد و در صورت درخواست مرجوعی (تنها در مدت زمان یک هفته از خرید محصول) هزینه پشتیبانی، ارسال، مالیات و … از محصول مد نظر کسر می‌گردد.

تتراس تمام قوای خود را برای حفاظت کامل از اطلاعات مشتریان و کاربران گرامی به کار گرفته و از دسترسی‌های غیرمجاز و غیرقانونی در اکثر موارد جلوگیری خواهد کرد. اما مسئولیت هرگونه سوءاستفاده احتمالی، بر عهده متخلفین بوده و تتراس حق اعتراض و پیگیری از طریق مراجع قانونی را بنابر صلاحدید، برای خود محفوظ می‌دارد. در آخر ضمن سپاسگزاری از مشتریان عزیز و ارزشمند خود، برای انتخاب، خرید و معرفی محصولات تتراس ، اعلام می‌داریم که با افتخار، نهایت تلاش خود را برای حفاظت از حریم شخصی مشتریان و کاربران خود بکار گرفته و امیدواریم بتوانیم نمایش قابل قبولی در فرآیندهای پیش از خرید، حین خرید و پس از آن، برای شما داشته باشیم.

بی‌صبرانه چشم انتظار حضور پر مهر شما هستیم.

برخی از عزیزانی که به ما اعتماد کردند

مشتریان تتراس
مشتریان تتراس
مشتریان تتراس
مشتریان تتراس
مشتریان تتراس
مشتریان تتراس