جستجو در سایت
جستجو در سایت
خدمات برندینگ
اپلیکیشن ناریا
طراحی استند لمسی
طراحی اپ و وب اپ
طراحی ظاهر و رابط کاربری
طراحی لوگو
طراحی موشن گرافیک
طراحی ست اداری
طراحی کاتالوگ
عکاسی تبلیغاتی
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

۳ نمونه کاتالوگ آنلاینِ الهام‌بخش

نمونه کاتالوگ آنلاین

خانه » مقالات آموزشی » ۳ نمونه کاتالوگ آنلاینِ الهام‌بخش

راهنمای مطالعه
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

۳ نمونه کاتالوگ آنلاینِ الهام‌بخش

از راهنمایی‌ورانندگی گرفته تا تجهیز تیم‌های فروش حضوری، راه‌های بی‌شماری برای استفاده از کاتالوگ‌ آنلاین وجود دارد. این کاتالوگ‌ها ابزار بازاریابی ارزشمند و قدرتمندی هستند که تجربه‌ای منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. برای الهام‌بخشیدن به شما و نشان‌‌دادن ظرفیت‌های یک کاتالوگ، ۳ نمونه کاتالوگ آنلاین را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

• سوپرمارکت‌ها

• فروش مستقیم

• مبلمان

سوپرمارکت‌ها: کاتالوگ آنلاین فلِگارد (Fleggaard)

فلگارد که یکی از سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای دانمارکی است، از کاتالوگ‌ آنلاین برای نشان‌دادن معاملات هفتگی خود استفاده می‌کند. خریداران می‌توانند مستقیما از صفحه اصلی وبسایت به کاتالوگ دسترسی داشته باشند. برای مشترکین خبرنامه نیز آن را ایمیل می‌کنند.

با ورود به کاتالوگ، خریداران می‌توانند محصولات مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و به‌راحتی در فروشگاه اینترنتی به گشت‌وگذار بپردازند. مرور کاتالوگ‌ها کاری آسان است و به‌راحتی می‌توان تمامی محصولات را در آن مشاهده کرد. آیکون سبد نیز در کنار تمامی محصولات قرار گرفته است. اگر دقیقا بدانید که به چه چیزی نیاز دارید، استفاده از کاتالوگ‌ آنلاین، راهی موثر و سریع برای خرید محسوب می‌شود.

سبک نمایش کاتالوگ بدون هیچ‌گونه پیچیدگی است و هویت برند و فروشگاه فیزیکی را نشان می‌دهد.

فلگارد با این کاتالوگ آنلاین به شما ثابت می‌کند که اگر کاتالوگ با برند شما هماهنگ باشد و خرید آسانی را برای مشتریانتان فراهم کند، نیازی نیست که زمان زیادی را به طراحی و عکاسی محصولات برای داشتن چیدمانی زیبا اختصاص دهید.

کاتالوگ آنلاین فلگارد

فروش مستقیم: کاتالوگ آنلاین کریستین لِی (Cristian Lay)

برخی از شرکت‌ها با مشتریان خود به‌صورت فیزیکی و با تیم فروش حضوری یا نمایندگان خود ارتباط دارند. برای این برندها، به‌ویژه در صنعت فروش مستقیم، کاتالوگ‌ آنلاین منبع بسیار ارزشمندی به شمار می‌روند؛ چون این کاتالوگ‌ها نه‌تنها نیاز به کاغذ را کاهش داده، بلکه این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا در هر زمانی بتوانند از شما خرید کنند و این چنین، زندگی روزمره برای نمایندگان و مشتریانتان ساده‌تر خواهد بود.

برای مثال، در پلتفرم iPaper، مشتریان برندهای آنلاینی که از طریق گوشی‌های همراه خود به کاتالوگ دسترسی دارند، می‌توانند مستقیما از طریق واتس‌اپ با شما در ارتباط باشند.

کریستین لِی که یکی از برندهای فروش مستقیم اسپانیایی است، از کاتالوگ‌ آنلاین برای پیشبرد کار خود استفاده می‌کند. مشتریان می‌توانند به‌راحتی با استفاده از گوشی خود، کاتالوگ را بررسی کرده، محصولات مدنظرشان را به سبد خرید اضافه کنند و در پایان، تنها کافیست سبد خرید را با واتس‌اپ مستقیما به نماینده خود ارسال کرده و تمام! سفارش‌ها ثبت شد!

کاتالوگ آنلاین کریستین لی

مبلمان: کاتالوگ آنلاین بوکانسپت (BoConcept)

بوکانسپت، فروشگاه دانمارکی مبلمان‌های سبک معاصر، از کاتالوگ‌ آنلاین برای نشان‌دادن محصولات و ویدئوهای جدید استفاده می‌کند و فرصت آشنایی با طراحان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

تجربه کاتالوگ آنلاین بوکانسپت نشان‌دهنده بیشترین کیفیت است؛ طراحی، استفاده از ویدئو، ترکیب محتوای مجله و اطلاعات محصولات، تجربه‌ای جذاب و به‌یادماندنی از خرید را برای مشتریان فراهم می‌کند. این روش از ارائه، مکمل سبک پیچیده خودِ برند است.

علامت + برای افزودن به سبد خرید و علامت مثلث، یعنی ویدئویی برای نمایش قرار داده شده است. این کاتالوگ علاوه‌ بر خرید، جنبه آموزشی نیز دارد.

صادقانه باید گفت که کاتالوگ آنلاین بوکانسپت، تجربه خلاقانه و ماندگاری است که نمی‌توان آن را با سایت تجاری پیشین آن‌ها مقایسه کرد.

کاتالوگ آنلاین بوکانسپت

منبع این مطلب را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *